Mitoma

Pro rodinné vinařství Mitoma jsme nejdřív navrhli velmi jednoduchý prezentační web, který jsme s postupem času převedli do responzivní verze.

S desátým výročím založení vinařství došlo na redesign loga a tvorbu nových etiket pro premiová vína, vína Svatomartinská a exklusivní sekt. Zpracovali jsme také grafcký manuál pro základní použití loga. Nové logo má vyjadřovat rodinu, práci, tradici, spolupráci, víno a vinice ve Vrbici. Vína z vinařství Mitoma patří mezi vína oceňovaná v rámci Salonu vín a nové logo i provedení etiket má jejich kvalitu ještě podtrhnout.

Eshop vinařství Mitoma je rozšířením původního prezentačního webu. Splňuje základní požadavky:

  • přehlednost pro uživatele
  • snadná objednávka a orientace v procesu objednávání
  • jednoduchá komunikace se zákazníkem
  • snadná obsluha webu, jak v databázi produktů, tak v části logistiky objednávek

Mitoma využívá základní verzi našeho systému Shopera, kterou je možné v případě potřeby rozšířit např. o prodej v další měně, nebo napojení na účetní systém.


Web projektu:
www.mitoma.cz
Klient:
Mitoma Vrbice s.r.o.

Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony, které jste na nich provedli, a preferencí (např. přihlašovací údaje, jazyka, velikost písma a jiné zobrazovací preferencí), takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.

Dalším používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s ukládáním souborů cookies. Více informací Méně informací