Mitoma
Pro rodinné vinařství Mitoma jsme nejdřív navrhli velmi jednoduchý prezentační web, který jsme s postupem času převedli do responzivní verze.
S desátým výročím založení vinařství došlo na redesign loga a tvorbu nových etiket pro premiová vína, vína Svatomartinská a exklusivní sekt. Zpracovali jsme také grafcký manuál pro základní použití loga. Nové logo má vyjadřovat rodinu, práci, tradici, spolupráci, víno a vinice ve Vrbici. Vína z vinařství Mitoma patří mezi vína oceňovaná v rámci Salonu vín a nové logo i provedení etiket má jejich kvalitu ještě podtrhnout.
Eshop vinařství Mitoma je rozšířením původního prezentačního webu. Splňuje základní požadavky:
- přehlednost pro uživatele
- snadná objednávka a orientace v procesu objednávání
- jednoduchá komunikace se zákazníkem
- snadná obsluha webu, jak v databázi produktů, tak v části logistiky objednávek
Mitoma využívá základní verzi našeho systému Shopera, kterou je možné v případě potřeby rozšířit např. o prodej v další měně, nebo napojení na účetní systém.