Movember
Celosvětové charitativní akce Movember se společnost Johnson & Johnson účastní už 6 let. Česká pobočka patří mezi TOP 20 firem v ČR, které se aktivně zapojují do osvěty s tématem mužského zdraví. Letos jsme připravovali kampaň pro zaměstnance na téma "Superhrdinové". Kampaň, která trvala od poloviny října do půlky prosince a byla směřovaná také na zahraniční pobočky, zahrnovala:
- návrh vizuálního stylu
- přípravu textů pro firemní microsite
- přípravu a rozesílku informačních a motivačních newsletterů do všech zúčastněných zemí (texty, překlad do EN, grafika)
- zpracování informačních plakátů, letáčků a posterů na téma – Movember, charitativní sbírka, firemní soutěž "10.000 kroků" a fotosoutěž
- organizace přednášky paraolympionika Jiřího Ježka
- organizace, supervize a vyhodnocení mezinárodní firemní soutěže "10.000 kroků"
- organizace a vyhodnocení mezinárodní firemní fotosoutěže "Hrdinské foto"
- zajištění "superhrdinských" rekvizit pro všechy zúčastněné pobočky
- focení profesionálním fotografem a zpracování fotografií formou posterů
- závěrečné zpracování prezentace celého projektu ve formě PREZI
Cílem firemní kampaně bylo motivovat zaměstnance v péči o své zdraví a podpořit nadaci "Muži proti rakovině". Výrazný a zábavný grafický styl se osvědčil. V rámci kampaně bylo zorganizováno 7 eventů, sešly se stovky fotografií podporující Movember, zaměstnanci vybrali několik desítek tisíc korun na charitu a nachodili miliony kroků pro svoje zdraví.